به وبلاگ میهن دانلود خوش آمدید.امیدوارم در کنار ما دانلودهای خوشی داشته باشید!!!!!! برای بهتر شدن وبلاگ نظرات خود را به ما بفرستید و لطفا در نظر سنجی ها هم شرکت کنید.
☺☻☹بی حجاب ترین تصاویر ورزش بانوان ایران☺☻☹ 1
انواع ترفندهای باحال و ویروس نویسی و هک و . . . 1
هشتمین ستاره 1
زیباترین پسرهای دنیا 1
دنیای پسرها 1
آبی استقلالی 1
مقالات ورزشی 1
برترین مرجع کنکور 1
عكسِِِهــــاي خوشكل در عكس توعكس 1
رنگین دانلود 1
دانلود آهنگ های شاد مخصوص جشن ها 1
فروشگاه حراجی آنلاین 1
وبلاگ تصاویر سایت امیر چرخچی کاشانی 1
آسمان آبی 1
موزیک های 2010 و دنیای 2011 1
اخبار ماهواره هاتبرد 1
Hell Boy 1
M2 1
Pro Music 1
فکر منفی {دوست محسن یگانه} 1
بیزر دات آی آر 1
جوان دانلود 1
خوشه چین 1
گوشی رایگان(امتحانش مجانیه) 1
از دون مرغ تا جون آدميزاد 1
پاتوق دختر پسرای ایروونی 1
پنج شاهزاده ي خوش تيپ 1
خبرهای فارسی1 1
سایت سرگرمی جذاب 1
هر چی میخوای دانلود کن 1
BND BAROBAX 1
کنولوژی تلفن همراه 1
.:فارســی 1 :. 1
..::وبــسایت دانلــود7::.. 1
...طلا لینک... 1
..سایت دانلود اهنگ جدید ایران 1
..ssasan.. 1
.. خدا نسل پسرا رو منقرض كنه..... 1
..هر روز 3 تا لينک بده مجاني 1
..دنیای عکس.. 1
..Free Danlod.. 1
چنگ 1
شيعه دانلود 1
اخباربازیهای روز دنیاوکلی 1
..دلشکسته تنها 1
عنوان لینک 1
پسرهای ناز 1
مقاله های فناوری اطلاعات 1
باران 1
عشق چیه؟عاشقی چیه؟ 1
زیباترین مطالب 1
.::جوجو خانومی::. 1
.::hamidonline::. 1
جذاب ترین وبلاگ دانلود 1
شس 1
دانلود رایگان 1
دانلود هر جیز دانلودی 1
گوشي رايگان 100 درصد واقعي!!! 1
جدیدترین smsهای ایران زمین 1
بزرگترین مرجع دانلود آهنگهای به روز و جدید 1
تفریح و سرگرمی و آموزنده و تبلیغاتی 1
عکسدونی 1
سایت علمی کامپیوتر 1
با حال ترین موزیک های رپ و پاپ 1
شعر 1
کولاک 1
نيومدي ضرر كردي 1
آموزشی 1
یه میکروب باحال 1
downloadspeed 1
سراسیمه 1
عاشقانه ترین وبلاگ شرقی 1
امار بازدید وب خود را افزایش دهید 1
دانلود موزیک ویدئو 1
پسر تنها 1
انواع لوگوها 1
وبلاگ دانشجو 1
توپ طلایی 1
فرهنگ نوین 1
آهنگ 1
یاس سرور 1
دانلود رایگان فیلم و سریال 1
بزرگترین سایت عکس 1
دانلود و کشتی کج(به جمع ما بپیوندید) 1
جدیدترین ترفند ها 1
رپ فارسی را حرفه ای دنبال کنید... 1
musicbaran 1
هر چی دلت بخواد 1
دختروونه 1
3EA 1
بهونه ها 1
دانلود جدیدترین آهنگ ها 1
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان میهن دانلود و آدرس mihandownload.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 202
بازدید دیروز : 49
بازدید هفته : 256
بازدید ماه : 51877
بازدید کل : 1842111
تعداد مطالب : 368
تعداد نظرات : 125
تعداد آنلاین : 2

badboy_kh11@yahoo.com

Google


در اين وبلاگ
در كل اينترنت
« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by Mihan Download

نرم افزار Foxit Reader یک برنامه فوق العاده با امکانات رومیزی بسیار کوچک، سریع و آسان می باشد که می توانید آن را در هر کامپیوتری به راحتی و سرعت نصب کرده و فایل های پی دی اف را بخوانید بدون اینکه هیچ نگرانی در مورد نرم افزار های سنگینی مانند Adobe Reader داشته باشید. این نرم افزار PDF خوان از ویندوز های 2000/XP/2003/Vista/7 پشتیبانی کرده و با استاندارد 1.7 PDF سازگاری دارد. قبلا برای اجرای یک فایل PDF کوچک مجبور به دانلود یک پی دی اف خوان با حجم زیاد بودید، برای نصب آن زمان زیادی را صرف می کردید و در زمان اجرای حتی یک PDF کوچک باید منتظر باز شدن نرم افزار پی دی اف خوان میماندید. همچنین اگر می خواستید بر روی پی دی اف حاشیه نویسی و توضیحات اضافه کنید مجبور به دانلود نرم افزار و پرداخت هزینه بالایی میشدید.

برای دیدن مشخصات و ویژگی ها و دانلود نرم افزار به ادامه مطلب بروید

 



ادامه مطلب


+ نوشته شده در 15 فروردين 1389برچسب:,ساعت 14:39 توسط Mehrdad_kh |

آیا تا به حال از دسکتاپ خود خسته شده اید ؟ دسکتاپی که تنها از روبرو آن را می بینید و فایل ها بر روی دسکتاپ مانند صفی پشت سر هم قرار گرفته اند. حالا وقت آن است که نرم افزاری را به شما معرفی کنم که دسکتاپی سه بعدی را برای شما فراهم می آورد. فایل های این دسکتاپ را به هر شکل که می خواهید قرار دهید و هر جا که لازم است قرار دهید. اگر فایل های قدیمی بر روی دسکتاپ دارید که زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد آن را درخشان کنید و به یک گوشه ای پرت کنید. فایل های پر استفاده و مهم را تغییر اندازه و شکل دهید و دم دست بگذارید. نور پردازی صفحه را تغییر دهید و پشت زمینه زیبا برای دیواره ها یا زمین دسکتاپ خود قرار دهید. با این نرم افزار به هر شکل که می خواهید دسکتاپ را تغییر دهید و مدیریت کنید و دسکتاپی واقعی را تجربه کنید. بعد از دانلود نرم افزار و نصب آن فایل Real Desktop از پوشه کرک را در محل نصب کپی کرده و بعد از اجرا هر سریالی که می خواهید وارد نمایید.

براي دانلود به ادامه مطلب برويد



ادامه مطلب


+ نوشته شده در 14 فروردين 1389برچسب:,ساعت 19:28 توسط Mehrdad_kh |

یکی از بخش های پرطرفدار سایت دانلود رایگان بخش تصاویر از مجموعه گرافیک است که بازخورد بسیار مناسبی از اینگونه مطالب به ما رسیده است. در این مطلب بسته گرافیکی گلچین تصاویر والپیپر با کیفیت بسیار بالا در اندازه 1920*1200 پیکسل به تعداد 35 عدد در موضوعات گوناگون تهیه کرده ایم. گروه نرم افزار ی دانلود رایگان این مجموعه گرافیکی والپیپر را به شما تقدیم می کند. امیدواریم از دانلود رایگان آن لذت ببرید.

براي دانلود به ادامه مطلب برويد



ادامه مطلب


+ نوشته شده در 14 فروردين 1389برچسب:,ساعت 19:21 توسط Mehrdad_kh |

شاید اگر با نرم افزار فتوشاپ, که معروفترین نرم افزار گرافیکی ویرایش و رتوش تصاویر است کار کرده باشید و کم و بیش با این نرم افزار آشنا باشید. اگر تا الآن به صورت مبتدی کار کردید حتما با خیلی از امکانات این نرم افزار آشنا خواهید بود. امکانات فوق العاده زیادی در این نرم افزار وجود دارد که به شما اجازه میدهد با ابزار شعبده بازی کنید و تصاویر اعجاب انگیزی خلق کنید.

کتاب الکترونیکی 1000 ترفند فتوشاپ یک مجموعه فوق العاده از ترفندهای خارق العاده فتوشاپ است که به شما آموزش می دهد چه طور تصاویر را تغییر دهید و کارهای جالب و بامزه و شگفت انگیز با تصاویر انجام دهید. این کتاب با فرمت pdf و به زبان انگلیسی است. امیدواریم از دانلود کتاب رایگان از "دانلود رایگان" لذت ببرید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب


+ نوشته شده در 14 فروردين 1389برچسب:,ساعت 15:11 توسط Mehrdad_kh |

Swift3D 5.0.0.662 نام نرم افزار ساخت سریع و راحت انیمیشن ها 3 بعدی قدرتمند شرکت Electric Rain می باشد که از روی اسم آن هر کسی متوجه میشود که با وجود این نرم افزار خیلی سریع می تواند انیمیشن های متحرک 3 بعدی خود را ایجاد نماید و در هر جایی از آنها استفاده نماید. ابزار قدرتمند Swift 3D انتخاب عالی و مناسبی برای گرافیست ها و طراحان می باشد؛ شاید مواردی همچون Import و Export قدرتمند، نماهای متفاوت از آبجکت طراحی شده، واسط کاربری ساده و زیبا، اعمال تنظیمات فوق العاده، رندر های عالی و هزاران قابلیت دیگر هر طراح حرفه ای را به سمت خود بکشد.

برای دیدن قابلیت ها و دانلود نرم افزار به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب


+ نوشته شده در 14 فروردين 1389برچسب:,ساعت 15:5 توسط Mehrdad_kh |

شرکت EA GAMES که یکی از بزرگترین و می توان به جرات گفت که یکی از بهترین تولیدکننده های بازی در دنیا می باشد. این شرکت بزرگ که در سال 1982 تاسیس شده است تا به الان حدود 500 بازی تولید کرده است که اکثر این بازی ها جزو پرفروشترین بازی های سال خود بوده اند. این شرکت که ابتدا بازی های کامپیوتری تولید می کرد با رونق گرفتن کنسول ها نیز به تولید و عرضه این بازی ها نیز روی آورد که نتیجه آن را نیز به بهترین نحو گرفت. این نرم افزار مخصوص بازی های شرکت EA Games می باشد. این نرم افزار و ابزار بازی کدهای بازی هایی را که از سال 2002 تا به الان از این شرکت ساخته شده است را دارار می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار سریال ساز بازی های شرکت EA می توانید برای یک بازی بسیار گران قیمت چندین سریال داشته باشید و از نیز استفاده کنید. تیم دانلود رایگان امیدوار است شما از استفاده این نرم افزار رایگان لذت ببرید.

کار با این نرم افزار بسیار ساده می باشد.یکی از ویژگی های این نرم افزار حجم 362 کیلوبایتی اش هست.

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب


+ نوشته شده در 14 فروردين 1389برچسب:,ساعت 14:57 توسط Mehrdad_kh |

اگر از دسکتاپ خود خسته شده اید و میخواد یک صفحه متفاوت و جذاب داشته باشید و کمبود فضا در دسکتاپ خود احساس می کنید برنامه پیشنهادی سایت میهن دانلود  را امتحان کنید. ممکن است شما نیز از سبک تکراری دسکتاپ خود خسته شده باشید و امکانات بیشتری نیاز دارید، امروز نرم افزار Software DeskSpace که آخرین نسخه ارایه شده نرم افزار از شرکت Otaku می باشد را در وب سایت دانلود رایگان به شما معرفی خواهیم نمود که به شما اجازه می دهد دسکتاپی متفاوت در اختیار داشته باشید.
این نرم افزار Desktop شما را سه بعدی خواهد کرد با چرخش آن می توانید به راحتی دسکتاپ خود به صورت یک مکعب فضایی اشیای خود، شامل برنامه ها و فایل را از داخل آن پیدا و اجرا کنید! خیلی جذاب است چون مثل یک بازی جالب شما در دسکتاپی سه بعدی کار خواهید کرد و با یک محیط گرافیکی متفاوت سروکار خواهید داشت. اضافه شدن کلید های میانبر زیاد برای دسترسی آسان به بخش های مختلف ایجادی از جمله امکانات این نرم افزار جالب می باشد. اگر به دنبال یک تحول اساسی و فضای کافی در دسکتاپ خود هستید ما نرم افزار دسکتاپ سه بعدی را به شما پیشنهاد می کنیم.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب


+ نوشته شده در 14 فروردين 1389برچسب:,ساعت 14:53 توسط Mehrdad_kh |

یک سری صوت با صداهای عجیب و آزار دهنده که از بهترین های آن در یک فایل برای شما کاربران گرامی جمع آوری شده است. این موزیک های معروف با فرمت mp3 که در بین استفاده کنندگان گوشی های موبایل برای زنگ موبایل از کاربرد بسیاری برخوردار است را می توانید یک جا از سایت نرم افزاری دانلود رایگان دانلود کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب


+ نوشته شده در 14 فروردين 1389برچسب:,ساعت 14:49 توسط Mehrdad_kh |

بازي call of duty (نداي وظيفه) يكي از بازي هاي پرطرفدار در PC و همين طور Ps2 و كنسول هاي ديگر بازي است و حالا ما براي شما ورژن جاواي اين بازي را قرار داده ايم تا بتوانيد در موبايل خود اين بازي را با گرافيك بالا اجرا كنيد.اين بازي براي انواع گوشي هاي نوكيا و سوني اريكسون كه جاوا (JAR) را پشتيباني ميكنند قابل نصب و اجراست.براي نصب نيز كافيست فايل را به گوشي خود انتقال دهيد و سپس آن را اجرا كنيد تا مراحل نصب انجام شود.اميدوارم از بازي هاي freedownload.ir لذت ببريد.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب


+ نوشته شده در 14 فروردين 1389برچسب:,ساعت 14:42 توسط Mehrdad_kh |

بازی اعتقاد به قتل 2 (2 Assassin's Creed) که دومین نسخه آن به تازگی منتشر شده است در مورد فردی است انتقام جو که کشتن برایش معنائی ندارد و برای رسیدن به هدفش ازهیچ چیز نمی گذرد. کاراکتر قسمت دوم این بازی که Ezio نام دارد در پی از بین بردن خانواده ای فاسد به نام گریمالدی در جامعه ایتالیا است که نام خانوادگی اش را بد نام کرده اند و Ezio قصد انتقام گرفت از این خانواده را دارد. این بازی جاوا در قرن 15 میلادی اتفاق می افتد که لئوناردو داوینچی نیز در طول بازی به شما کمک می کند تا هم به هدف خود برسید و هم مردم و دوستان خود را از چنگ ظالمان نجات دهید.

نوکیا سری 60 ورژن 2:

  • 3230, 6260, 6600, 6620, 6630, 6670, 6680, 6681, 6682, 7610, N70, N72, N90

نوکیا سری 60 ورژن 3(320*240):

  • N73, N75, N76, N77, N81, N82, N93, N93i, N95, E50, E51, E65, 5700, 6110, 6120, 6121, 6290, 6500

نوکیا سری 60 ورژن 5:

  • 5800 Express Music, N97

نوکیا سری 40 ورژن 2-3-5:

  • 5070, 6080, 6070, 6103, 6102i, 6165, 2855, 7360, 6060, 6155, 3155i, 3155, 6152, 3152, 6155i, 6102, 6101, 7270, 6170, 6255,2626, 2610, 5140i, 6030, 6822, 6235, 6235i, 6020, 7260, 7260, 5140, 6230, 5300, 6126, 6131, 6133, 6233, 6234, 6270, 6275, 6275i, 6280, 6282, 6288, 6300, 7370, 7373, 7390

سونی اریکسون:

  • (تمامی مدل های این شرکت قابلیت نصب را دارا می باشند)

سامسونگ:

  • SGHi450v, GTI8910

و تمامی گوشی های با رزولوشن:

  • 128*160/ 176*208/ 176*220/ 208*208/ 240*320/ 320*240/ 352*416/ 360*640

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب


+ نوشته شده در 14 فروردين 1389برچسب:,ساعت 14:40 توسط Mehrdad_kh |