به وبلاگ میهن دانلود خوش آمدید.امیدوارم در کنار ما دانلودهای خوشی داشته باشید!!!!!! برای بهتر شدن وبلاگ نظرات خود را به ما بفرستید و لطفا در نظر سنجی ها هم شرکت کنید.
☺☻☹بی حجاب ترین تصاویر ورزش بانوان ایران☺☻☹ 1
انواع ترفندهای باحال و ویروس نویسی و هک و . . . 1
هشتمین ستاره 1
زیباترین پسرهای دنیا 1
دنیای پسرها 1
آبی استقلالی 1
مقالات ورزشی 1
برترین مرجع کنکور 1
عكسِِِهــــاي خوشكل در عكس توعكس 1
رنگین دانلود 1
دانلود آهنگ های شاد مخصوص جشن ها 1
فروشگاه حراجی آنلاین 1
وبلاگ تصاویر سایت امیر چرخچی کاشانی 1
آسمان آبی 1
موزیک های 2010 و دنیای 2011 1
اخبار ماهواره هاتبرد 1
Hell Boy 1
M2 1
Pro Music 1
فکر منفی {دوست محسن یگانه} 1
بیزر دات آی آر 1
جوان دانلود 1
خوشه چین 1
گوشی رایگان(امتحانش مجانیه) 1
از دون مرغ تا جون آدميزاد 1
پاتوق دختر پسرای ایروونی 1
پنج شاهزاده ي خوش تيپ 1
خبرهای فارسی1 1
سایت سرگرمی جذاب 1
هر چی میخوای دانلود کن 1
BND BAROBAX 1
کنولوژی تلفن همراه 1
.:فارســی 1 :. 1
..::وبــسایت دانلــود7::.. 1
...طلا لینک... 1
..سایت دانلود اهنگ جدید ایران 1
..ssasan.. 1
.. خدا نسل پسرا رو منقرض كنه..... 1
..هر روز 3 تا لينک بده مجاني 1
..دنیای عکس.. 1
..Free Danlod.. 1
چنگ 1
شيعه دانلود 1
اخباربازیهای روز دنیاوکلی 1
..دلشکسته تنها 1
عنوان لینک 1
پسرهای ناز 1
مقاله های فناوری اطلاعات 1
باران 1
عشق چیه؟عاشقی چیه؟ 1
زیباترین مطالب 1
.::جوجو خانومی::. 1
.::hamidonline::. 1
جذاب ترین وبلاگ دانلود 1
شس 1
دانلود رایگان 1
دانلود هر جیز دانلودی 1
گوشي رايگان 100 درصد واقعي!!! 1
جدیدترین smsهای ایران زمین 1
بزرگترین مرجع دانلود آهنگهای به روز و جدید 1
تفریح و سرگرمی و آموزنده و تبلیغاتی 1
عکسدونی 1
سایت علمی کامپیوتر 1
با حال ترین موزیک های رپ و پاپ 1
شعر 1
کولاک 1
نيومدي ضرر كردي 1
آموزشی 1
یه میکروب باحال 1
downloadspeed 1
سراسیمه 1
عاشقانه ترین وبلاگ شرقی 1
امار بازدید وب خود را افزایش دهید 1
دانلود موزیک ویدئو 1
پسر تنها 1
انواع لوگوها 1
وبلاگ دانشجو 1
توپ طلایی 1
فرهنگ نوین 1
آهنگ 1
یاس سرور 1
دانلود رایگان فیلم و سریال 1
بزرگترین سایت عکس 1
دانلود و کشتی کج(به جمع ما بپیوندید) 1
جدیدترین ترفند ها 1
رپ فارسی را حرفه ای دنبال کنید... 1
musicbaran 1
هر چی دلت بخواد 1
دختروونه 1
3EA 1
بهونه ها 1
دانلود جدیدترین آهنگ ها 1
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان میهن دانلود و آدرس mihandownload.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 42
بازدید دیروز : 49
بازدید هفته : 96
بازدید ماه : 51717
بازدید کل : 1841951
تعداد مطالب : 368
تعداد نظرات : 125
تعداد آنلاین : 2

badboy_kh11@yahoo.com

Google


در اين وبلاگ
در كل اينترنت
« ارسال برای دوستان »
نام شما :
ایمیل شما :
نام دوست شما:
ایمیل دوست شما:

Powered by Mihan Download

مجموعه ای از تصاویر بسیار زیبا در سایت تک سافت برای دانلود کاربران گرامی قرار گرفته است . عکس های این مجموعه بسیار با کیفیت هستند . سایز این عکس ها ۱۶۰۰*۲۵۶۰ می باشد . از این تصاویر بسیار زیبا و بی نظیر می توانید به عنوان پس زمینه ی ویندوز استفاده نمایید و یا اینکه می توانید در طرح ها گرافیکیتان از این تصاویر بهره ببرید. هم اکنون می توانید این مجموعه ی ارزشمند را به صورت رایگان از تک سافت دریافت نمایید .

برای دانلود به ادامه ی مطلب بروید




ادامه مطلب


+ نوشته شده در 17 فروردين 1389برچسب:,ساعت 19:0 توسط Mehrdad_kh |

مجموعه آیکون های زیبا با نام Fire Icons با فرمت های Png و Ico برای کاربران تک سافت  عرضه شده اند . آیکون های گروه Png که برای طراحی مناسب می باشد در سایز ۱۲۸×۱۲۸ می باشد. این آیکون ها بسیار زیبا می باشند و از همه موضوعات در این مجموعه آیکون موجود است . در این مجموعه ۸۵ آیکون وجود دارد.

 

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب


+ نوشته شده در 17 فروردين 1389برچسب:,ساعت 16:23 توسط Mehrdad_kh |

نرم افزار Yahoo! Messenger مسنجر به عنوان محبوب ترین نرم افزار مسنجر جهان ، نسخه جدید نرم افزار خود را ارائه کرد. نرم افزار مسنجر به آن دسته از نرم افزار ها اطلاق می شود که به وسیله این نرم افزار ها می توانیم از طریق پل ارتباطی این نرم افزار ها که از اینترنت استفاده می کنند ، با دیگر دوستان خود در فضای مجازی اینترنت به مکالمه بپردازیم و فایل ها و تصاویر خود را به اشتراک بگذاریم ، مکالمه صوتی با یکدیگر داشته باشیم ، در اتاق های چت به صورت دسته جمعی به بحث بپردازیم و بسیاری از ویژگی های دیگری که باعث می شوند این نرم افزار ها به عنوان سرگرمی بسیار خوبی در اوقات فراغت ما به شمار آیند و همچنین بتوانیم بدون پرداخت هزینه ای اضافه با دوستان و آشنایان خود در سراسر جهان مکالمه داشته باشیم.

یاهو مسنجر قدرتمند ترین ، معروف ترین و محبوب ترین نرم افزار مسنجر در سراسر جهان می باشد که این نرم افزار در اقصی نقاط جهان ، کاربران بی شماری را به خود اختصاص داده است.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب


+ نوشته شده در 17 فروردين 1389برچسب:,ساعت 16:14 توسط Mehrdad_kh |

بازی بسیار زیبا و گرافیکی Moorhuhn Deluxe یکی از جدیدترین بازی های موبایل می باشد که به تازگی توسط شرکت Doyodo  در سایزهای ۱۲۸×۱۲۸ , ۱۲۸×۱۶۰ , ۱۷۶×۲۰۸ , ۱۷۶×۲۲۰ , ۲۰۸×۲۰۸ , ۲۴۰×۳۲۰ , ۳۲۰×۲۴۰ , ۳۵۲×۴۱۶ و در فرمت جاوا تولید شده که می توانید از سایت میهن دانلود دریافت کنید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید
 



ادامه مطلب


+ نوشته شده در 17 فروردين 1389برچسب:,ساعت 14:24 توسط Mehrdad_kh |

حافظه RAM یکی از مهمترین فاکتورهای موجود در زمینه ارتقاء  کارآئی یک کامپیوتر است . افزایش حافظه بر روی یک کامپیوتر با توجه  به نوع استفاده می تواند در مقاطع زمانی متفاوتی انجام گیرد. حافظه  RAM ، یک تراشه مدار مجتمع (IC)  بوده که از میلیون ها ترانزیستور و خازن تشکیل شده است .در اغلب حافظه ها  با استفاده و بکارگیری یک خازن و یک ترانزیستور می توان یک سلول  را ایجاد کرد. سلول فوق قادر به نگهداری یک بیت داده خواهد بود. خازن اطلاعات مربوط به بیت را که یک و یا صفر است ، در خود نگهداری خواهد کرد.

SuperRam 6.4.5.2010 نام نرم افزاری را که به شما در این مطلب معرفی خواهیم نمود و به شما کمک می کند تا فایل هایی را که بدون استفاده می باشند و یا فایل های مربوط به برنامه ای می باشند که در زمان استفاده شما به آن ها نیاز نیست را از حافظه اصلی خارج کنید و سرعت کارایی ویندوز خود را افزایش دهید.

برای دانلود و دیدن ویژگی ها به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب


+ نوشته شده در 17 فروردين 1389برچسب:,ساعت 13:10 توسط Mehrdad_kh |

همانطور که میدانید عکسها در فرمتهای مختلفی هستند یکی از فرمتهای معروف عکسی، فرمت GIF است این فرمت مربوط به عکسهایی است که به صورت انیمیشنی ساخته شده اند و اگر فرمت انها را تغیییر دهیم مثلآ به فرمت JPG تبدیل کنیم دیگر به صورت متحرک نیستند بلکه به شکل یک عکس معمولی خواهند بود. اینبار قصد داریم نرم افزار کاربردی را به شما کاربران محترم سایت تک سافت معرفی کنیم که شما را قادر میسازد تا به آسانی فرمت عکسهای GIF را تغییر دهید. نرم افزار Gif to Swf Converter v2.2 این قابلیت را دارد تا عکسهایی را که در فرمت GIF هستند را به فرمت SWF یا همان فلش تبدیل کنید. شما از عکسهای متحرکی که با کمک این نرم افزار فرمتشان را تغییر داده اید و به فرمت SWF تبدیل کرده اید میتوانید در وبلاگ و یا وبسایت خود استفاده نمایید.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب


+ نوشته شده در 16 فروردين 1389برچسب:,ساعت 23:18 توسط Mehrdad_kh |

نسخه پی‌دی‌اف سالنامه سال ۱۳۸۹ ایرانی همراه با راهنمای زمان جشن‌ها و گردهمایی‌های ملی ایران باستان منتشر شد و تک سافت  مانند بسیاری از نرم افزارهای دیگر برای اولین بار این نسخه از سالنامه را در دسترس کاربران قرار داده است. یادآور می‌شود که تقویم قمری و مناسبت‌های مبتنی بر آن در تقویم دولتی امسال با ترکیبی ناشناخته از ماه‌های قمری متوسط و هلالی (با تأکید بر رؤیت هلال ماه رمضان و شوال در افق تهران) تنظیم شده‌اند. این شیوه با قواعد و معیارهای شناخته‌شدهٔ تقویم‌نگاری قمری که در این سالنامه نیز بکار گرفته شده است، مطابقت ندارد. با این حال تعطیلات رسمی در این سالنامه مطابق با تقویم دولتی است و به چند اختلاف موجود (تا اندازه‌ای که به روزهای تعطیل و یا آغاز ماه‌های رمضان و محرم مربوط می‌شوند)، در جای خود اشاره شده است.

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب


+ نوشته شده در 16 فروردين 1389برچسب:,ساعت 23:14 توسط Mehrdad_kh |

یکی از مسائل مهم در کار با رایانه و ارتباط های رایانه ای امنیت می باشد که فکر همه ی کاربران را به خود مشغول داشته است . ما نیز پوشه ها و فایل هایی در رایانه ی خود ممکن است داشته باشیم که دلمان نمی خواهد کسی جز خودمان آنها را ببیند . این مشکل کاربران را تک سافت حل کرده است . یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه ی قفل کردن پوشه ی مورد نظر را در ادامه به کاربران خود معرفی می کنیم .
Folder Lock بهترین نرم افزار در زمینه ی پسورد گذاری و قفل کردن پوشه های رایانه ماست . نرم افزاری حرفه ای که همه ی کاربرانش را در نسخه های جدید مجذوب خود ساخته است . با Folder Lock خیالتان کاملا راحت باشد . دیگر هیچ کس جز شما نمی تواند به پوشه ی مورد نظرتان دسترسی داشته باشد . می توانید فایل یا پوشه را قفل ، غیر قابل دسترسی ، مخفی و … نمایید . به این ترتیب از استفاده ی مخفیانه ی دیگران از آن جلوگیری می نمایید . نسخه ی کامل این نرم افزار حرفه ای را هم اکنون می توانید به صورت رایگان از سایت تک سافت دریافت نمایید .

برای دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب


+ نوشته شده در 16 فروردين 1389برچسب:,ساعت 19:6 توسط Mehrdad_kh |

یکی از مشکلاتی که همواره کاربران رایانه از آن یاد می کنند ، قادر نبودن به پخش فایل های مولتی مدیا با فرمت هایی خاص می باشد که با این مشکل کاربران نمی توانند فایل های مولتی مدیایی که دریافت کرده اند ، توسط نرم افزار پلیر ویندوز کامپیوتر آنها قابل اجرا نمی باشد. برای رفع این مشکل کاربران نیازمند نرم افزاری هستند که اکثریت فایل های مولتی مدیا را شناخته و آنها را به نمایش درآورد. KMPlayer نام یکی از قدرتمندترین و محبوب ترین پخش کننده های مولتی مدیا می باشد که این نرم افزار از فرمت های بسیار زیادی پشتیبانی کرده و می تواند به عنوان یک پخش کننده کامل و مطمئن برای هر کاربر به شمار آید. جدیدترین نسخه از این نرم افزار را KMPlayer 2.9.4.1435 pre2 که به تازگی منتشر شده است را برای شما کاربران تک سافت به صورت بدون نیاز به نصب و پرتابل قرار داده ایم.

برای دیدن دیگر مشخصات و دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب


+ نوشته شده در 16 فروردين 1389برچسب:,ساعت 19:1 توسط Mehrdad_kh |

داشتن یک پلیر پخش فایلهای صوتی در هر کامپیوتر بسیار ضروری است زیرا پلیر اصلی ویندوز پاسخگوی تمام نیازهای کاربران نمیباشد. اینبار قصد داریم نرم افزار جالبی را به شما کاربران محترم سایت تک سافت معرفی کنیم که شما را قادر میسازد تا انواع فایلهای ما لتی مدیا  را در کامپیوتر خود پخش کنید. نرم افزار Spider Player Pro 2.4 نرم افزاری برای پخش انواع فرمتهای صوتی در کامپیوتر میباشد.  این نرم افزار قادر است تا فرمتهای صوتی MP1, MP2, MP3, MPC, MP, AAC, AC3, OGG, FLAC, APE, WavPack, Speex, WAV, CDA, WMA, S3M, XM, MOD, IT, MO3, MTM, UMX را پخش کند. همچنین این نرم افزار از محیطی بسیار زیبا برای پخش انواع مالتی مدیا  استفاده میکند که البته شما هم میتوانید با تغییر پوسته های آن باعث زیبایی بیشتر آن شوید. علاوه بر این از این نرم افزار میتوانید برای پخش سی دی های صوتی هم استفاده کنید.

برای دیدن مشخصات و دانلود به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب


+ نوشته شده در 16 فروردين 1389برچسب:,ساعت 18:56 توسط Mehrdad_kh |